Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

morgan
morgan - 02-06-2014 21:27:09
Vakantie & Reizen

Naam wijzigen ticket

Ik heb vandaag twee vliegtickets luxemburg/new york gekocht, voor 325,- pp konden mijn vriendin en ik dan deze reis maken. ik heb de namen gecheckt en dat was allemaal goed. nu krijg ik de ticket bevestiging en daar staat de naam van mijn vriendin verkeerd op. in de plaats dat haar achternaam met een 'k' begint staat er een 'f' voor in de plaats, wat dus ook totaal niet naast elkaar ligt op het toetsenbord . maar goed, 10 minuten nadat ik mijn reservering heb gemaakt, bel ik met cheaptickets.nl en wordt gezegd dat ze de naam niet kosteloos kunnen veranderen, maar dat er dan €50,- in rekening wordt gebracht als ik die ene letter wil veranderen, wat direct betaald moet worden via creditcard.
nu heb ik geen creditcard en vroeg of ik dan straks even terug kan bellen, zodat ik de creditcard gegevens van mijn schoonvader kan opvragen.
dat is geen enkel probleem als u het maar vandaag voor 21:00 uur doorgeef en wijzig, aldus de telefonist.
dus ik bel om 19;30 uur, om de creditcard gegevens door te geven en de achternaam te wijzigen.
zegt de telefonist: "uhm, sorry meneer maar de ticket heb ik nu geannuleerd om de naam te kunnen wijzigen, maar er zijn geen reserveringen meer mogelijk in deze prijs klasse, wat we kunnen doen is beide tickets cancelen en dan krijgt u het bedrag wat u betaald heeft min €50,- teruggestort."

hoe is dit allemaal zomaar mogelijk? dan moet toch niet kunnen. dit is pure piraterij.

1. ik weet 100% haar naam goed gespeld te hebben.
2. ze beloven mij voor €50,- de letter te kunnen wijzigen en later blijkt dus dat dit niet kan en een heel nieuw ticket moet reserveren.wat €1000,- duurder is.
3. en vervolgens willen zij mij ook nog is €50,- per ticket in rekening brengen om ze te cancelen, waar ik niet mee akkoord ging en uiteindelijk de supervisor zei dat ze mij tegemoet kunnen komen met €25,- per ticket wat in rekening wordt gebracht. een andere keuze dan dit had ik dus niet.