Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jerell - 04-06-2014 15:37:47
Computers & Telefonie

Annuleren bestelling tele2

Ik heb op 30 mei 2014 een bestelling geplaats bij tele2, om per 1 juni 2014 over te stappen van upc naar tele2.

afgelopen maandag 2 juni 2014 heb ik getekend voor de ontvangst van de apparatuur van tele2. nu heb ik mij bedacht dat ik geen producten van tele2 wil afnemen en wil mij beroepen op mijn bedenktijd, wat volgens mij 7 dagen na ontvangst van de bestelling ingaat.

na vanmorgen pas na 43 en een halve minuut geholpen te worden na het bellen van 020 - 754 4444 wat geen gratis nummer is, wordt mij gemeld dat annuleren niet kosteloos mogelijk is, omdat wordt beweerd dat de bedenktijd ingaat direct na het plaatsen van de bestelling.

de bedoeling achter de bedenktijd is toch dat de consument in staat te stellen te beoordelen of een dienst of product wel aan zijn verwachtingen beantwoordt en zo niet, een overeenkomst binnen een redelijke termijn te ontbinden ?

overigens heb ik nooit een bevestiging van mijn bestelling ontvangen en heb ik nooit een contract ontvangen.

ik wil af van tele2, help, en zo snel mogelijk !