Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gn
gnaas - 04-06-2014 16:06:55
Voeding & Gezondheid

Fit 4 Free (F4F) opzegtermijn klopt niet

17 april 2014 abo opgezegd na 3 jaar lid te zijn geweest.
maar omdat we ooit op een 8e van de maand zijn lid geworden (8-8-2011) gaat de opzegging pas in op 8 mei 2014 met een opzegtermijn van 1 maand. oftewel volgens f4f zijn wij per 8 juni 2014 van f4f af.
dit is geen maand opzegtermijn meer !!
wij hebben de laatste incasso gestorneerd en het bedrag tot 17 mei 2014 overgemaakt (conform een maand opzegtermijn van 17 april t/m 17 mei).

nu blijft f4f brieven sturen en het restant bedrag iedere keer verhogen. ondanks mijn mail wisselingen en telefonisch contact (a 15 eurocent per minuut) blijven ze volhouden dat zij in hun recht staan.
eerste verhoging nu is 9 euro tbv storneringskosten. 2e verhoging zou 31 euro worden voor aanmaningskosten. hierna zouden incassokosten volgen voor een onbekend bedrag.

mogen zij dit nu zomaar doen?

wat als ik nu op de 9e van de maand had opgezegd, had ik dan 2 maanden opzegtermijn gehad?

alvast bedankt voor jullie reactie
groetjes john