Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kl
klachtklant - 10-06-2014 10:51:56
Computers & Telefonie

mag dat?

Op mijn verzoek ben ik als klant van kpn over getapt naar alles in 1, volgens de medewerker die ik aan de telefoon had zou ik hierdoor goedkoper uit zijn. het kwam op een bedrag van +/- 52 euro.
nu zag ik een dag na dit telefoontje dat er een aanbieding was. nieuwe klanten hoeven maar 35 euro per maand te betalen, voor de eerste maanden.
voordat de aansluiting gedaan was, kreeg ik een brief met een forse tariefsverhoging.
toen de monteur kwam voor de aansluiting bleek dat er een dikke kabel dwars door mijn huiskamer zou moeten lopen. ik kon volgens de monteur voor 100 euro extra, een draadloze aansluiting krijgen.
ik heb hierover meerdere malen met kpn gebeld en er is mij 2 x alsnog een korting toegezegd (althans een erkenning van de reden om alsnog een korting te krijgen) en ik zou hierover teruggebeld worden, omdat het systeem op dat moment niet toestond om kortingen te geven. ik ben dus niet meer teruggebeld en begin het behoorlijk zat te worden en vraag me af of ik de omzetting nog terug kan draaien. als ik naar ziggo ga krijg ik korting en een tablet en nog glasvezel ook.
weet iemand of dit nog kan?
ik heb niets ondertekend nog.