Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
bokmanneke - 13-06-2014 14:39:45
Computers & Telefonie

Problemen met Ritel

We hebben sinds 09-07-2013 2 abonnementen afgesloten bij ritel.nl tele2 incl. yarvik mobiel + tablet. ondertussen zijn we 4 mobiels verder en allebei de mobiels zijn weer stuk. opgestuurd en kunnen helaas niet meer gemaakt worden. yarvik is ondertussen failliet en we zitten na 4 weken nog te wachten op een vervangend(e) product(en)ritel gemaild, telefonisch proberen te bereiken, gefaxd en er komt geen schot in de zaak....tele2 al eens benaderd maar schuiven het probleem weer terug naar ritel....
en nu ?!?!?!?!