Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

su
suzukialto - 22-06-2014 10:08:04
Computers & Telefonie

Ziggo

Heb alles in één basis van ziggo. sinds verhoging internetsnelheid op 1mei 2014 constant problemen met verbinding, zowel bedraad als draadloos. dit aangegeven bij ziggo, heb sinds13 juni nieuwe ubee modem gekregen, omdat vorige ubee modem problemen gaf. had gehoopt dat het probleem nu zo zijn opgelost, maar helaas. moet nu elke dag modem stroomloos maken omdat de verbinding wegvalt, met name wifi. mijn vraag is nu wat kan ik hier aan doen, de provider is toch verplicht om een deugdelijk product te leveren?