Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

loeske32
loeske32 - 24-06-2014 17:55:35
Vakantie & Reizen

Obelink tenten

Wij hebben vorig jaar bij obelink een tent gekocht deze bleek stuk te zijn 1 binnen tent waar de rits niet van werkte, en het blauw van de tent was verlopen in de witte delen van de tent, dit werd toen opgelost na onze vakantie. omdat ze binnen de tijd dat we de tent kochten niet konden leverene. we kregen een waardebon omdat de tent die we hadden niet meer werd verkocht maar de klacht hadden ze nog nooit gehoord.
een jaar later 4 weken geleden begin mei hebben wij een nieuwe tent besteld en kwam vorige week bij ons thuis aan. wederom gingen wij de tent proef opzetten en zagen we na dat de tent stond dat de rits niet in orde was, ik heb gisteren 8 keer aan de telefoon gehangen om een oplossing binnen 2 weken, omdat wij dan op vakantie gaan en het enige wat ik te horen kreeg rij naar de winkel 2,45 uur heen en dan nog is terug ik heb toen aangegeven we hebben al bij betaald omdat deze duurder was en deze nu kapot is, of ze ons niet tegemoet konden komen en een goede oplossing konden bieden, hierop kregen wij het antwoord ja omruilen in de winkel dat betekend dat me dit ook andere halve tank benzine kost om even onze tent om te ruilen. gaf ik aan ja dat was niet hun probleem of ik moest de tent toch maar opsturen , waarop ik geantwoord heb dat gaat niet want we hebben dan nooit optijd een andere tent terug, en dat kost ook weer 34 euro om hem op te sturen, de enige tegemoet koming was dan een waardebon van 15 euro, ik wil geen waardebon ik wil een goede fijne tent en de kosten voor de bezine als ik op en neer moet naar winterswijk, gaf al aan de tent die 75 euro duurder is dan te willen en dat het dan opgelost zou zijn en wij te vreden klant zijn
maar nee gaat niet gebeuren, nu zitten we nog met de 2e kapotte tent en we gaan 10 juli op vakantie