Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nav.grob - 01-07-2014 20:51:53
Auto & Vervoer

is dit normaal?

Gebreken aan rapfiets:
• kale band vorige zomer de fiets was pas 3 maanden oud!
ik moest met auto worden opgehaald!
• daarna een spaak kapot
• het licht doet het na het maken nog steeds niet!
• na per ongeluk kapot stoten van de display, is er een ”nieuwe display” opgezet en nu krijg ik daar geregeld condensvorming onder?
• na 30 km. zonder accu te hebben gefietst, wat ik niet wist maar wel voelde, heb ik over het contact gewreven en toe had ik wel stroom!
maar dat is dus nu ook al voor de tweede maal. dus de verbinding accu - contact loop ook niet zoals het zou moeten
• het stuur heb ik in friesland bij een fietsenmaker vast moeten laten zetten, want dat zakte steeds naar beneden, wat levensgevaarlijk is!
• nu na 2 dagen fietsen springen er opeens 6 spaken, waardoor ik niet meer kon fietsen. het gevolg was dat ik weer moest worden opgehaald!
tot slot ben ik nog aangemaand voor een rekening die ik al lang betaald had en moest ik hierover bij u reclameren.

dit noem ik geen service. de kennis waar ik mee fiets heeft haar elektrische fiets al een jaar langer en heeft er nog helemaal niets aan gehad. die krijgt bij een servicebeurt een vervangende soortgelijke elektrische fiets mee.
dat is pas service!!