Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
karst mol - 02-07-2014 15:14:18
Elektronica & TV

Service Philips

Hallo!! mijn naam is karst en ik zou graag willen weten hoe het zit met de service van philips want ik heb een blu ray speler van philips waar 575 euro voor betaald heb . ik heb tien films in 3d op dit apparaat gezien en een film avatar in 3d doet het niet volgens philips was de blu ray disk het probleem maar ik heb van philips zelf een nieuwe 3d film van avatar gekregen en die doet het ook niet op deze bdp9600 .ik had philips toen weer gebeld en toen werd er gezegt dat het een software probleem is en daar moet ik op wachten? hoelang het duurt weet philips niet en ik vindt dat ik toch gewoon een film moet kunen kijken op dit vrij dure apparaat? wat kan ik hier nou aan doen.