Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marzaan - 04-07-2014 17:09:59
Auto & Vervoer

voorwaarde coulance sparta

Na vier jaar en 2200 kilometer is de motor van mijn elektrische fiets (sparta) stuk, kosten 500 euro. in mijn geval geven ze coulance van 25% onder voorwaarde dat de oude kapotte motor naar sparta gaat. zodat je er in ieder geval niet achter kunt komen wat er aan de hand was. als iets vervangen wordt (met in mijn ogen minimale coulance) dan zijn alleen de nieuwe onderdelen eigendom van de klant de oude onderdelen worden volgens sparta eigendom van sparta. sparta is als bedrijf voor de consument een verschrikking. consument telt namelijk niet. er is geen directe communicatie mogelijk er wordt alleen gecommuniceerd met dealers. je kunt alleen een contactformuliertje op internet invullen en hopen dat je antwoord krijgt (en dat krijg ik dus niet), en geloof me daar wordt je heeeeeeel kwaad van!
dus ik krijg coulance van 25% en moet oud wiel (mijn wiel!! heb ik betaald) met kapotte motor inleveren, of ik kan de volle mep betalen. lekkere keuze.
weet iemand of dit zomaar kan? en waar ik de voorwaarden kan vinden waar sparta dit op baseert?
dit heb ik nodig voor mijn rechtsbijstandverzekering en communicatie is zoals ik al zei niet mogelijk als consument.