Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mirte1992 - 07-07-2014 17:45:40
Auto & Vervoer

auto

Hallo ik heb onlangs mijn 1e auto van bijna € 6000,00 gekocht.
nu was bij het maken van de proefrit de kachel defect, dit hebben wij gemeld en de garagehouder zou dit maken, hij heeft
op de overeenkomst vermeld 3mnd garantie op motor/kachel. toen ik hem opgehaald heb deed deze het inderdaad, maar dezelfde dag nog deed hij het weer niet. ik heb naar de garage gebeld om dit te laten maken, hij zei dat hij dit niet deed en dat ik € 150,00 kon krijgen om dit te laten maken, ik ging hiermee niet akkoord omdat de kosten hiervoor € 400,00 bedragen. ik heb hierover diverse mails en een aangetekende brief naar hem gestuurd maar hij wil en doet hier verder niets mee, kunnen jullie mij verder helpen ik weet niet meer hoe ik dit verder moet oplossen, 3 mnd garantie is toch garantie ? wat zijn mijn rechten en hun plichten? hopend op een reactie groetjes mirte