Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
maaiketx - 10-07-2014 10:31:54
Geldzaken & Recht

hondenkar stuk bij Somultishop

Hallo allemaal,

eind december heb ik via somultishop een honden fietskar gekocht. een degelijk ding, 100 euro voor onze border collie zodat zij ook mee zou kunnen met fietsen. binnen enkele dagen kreeg ik de hondenfietskar binnen en ik was er erg blij mee. ondanks dat deze moeilijk in elkaar te zetten was en ik hier wat hulp bij nodig had. echter, toen ik voor het eerst een rondje ging (nadat ik de hond eerst goed had laten wennen uiteraard) ging de rits al stuk. ik had dit zelf niet door maar de rits was lam en de hond schoof langzaam naar voren vanwege de hobbels in de weg. resultaat? hond helemaal in paniek, ik in paniek en uiteindelijk lopend naar huis want de fietskar was stuk. de rits was lam, er zat een gat in de deur en de regenhoes zat al half los. ik ben er erg van geschrokken. mijn partner was er ook bij en die kreeg de schrik van haar leven aangezien de hond bijna met de voorpoten tussen mijn spaken zat. ik was dus helemaal niet blij met deze fietskar. hoe kan dit nu zo snel stuk gaan? ik heb toen somultishop gemaild met wat te doen. zij stuurden terug dat ik foto's moest sturen van de kar, dit heb ik gedaan. vervolgens heb ik nooit meer iets gehoord. dit voorval gebeurde in maart, inmiddels is het juli. ik heb al heel veel mailtjes gestuurd. heb twee keer een heel kort antwoord terug gekregen, volgens mij van een automatisch antwoord (er staat dan namelijk alleen maar; beste, wij zullen uw vraag zsm beantwoorden'.
afijn, ik heb de das gebeld, daar ben ik lid van. zij kunnen wel iets voor me doen maar dit gaat meer kosten dan die fietskar ooit gekost heeft.
ik ben zo boos, niet zo zeer om het geld maar om het feit dat somultishop zo met haar klanten om gaat. het wemelt van de klachten van de afgelopen maanden op internet. ik ben benieuwd of iemand van jullie ervaring met hen heeft. ik kan dus niets doen ondanks dat ik in mijn recht sta. iemand tips? ik kon niet echt de goede categorie vinden waarin ik deze topic kon plaatsen dus vandaar maar bij 'betalen'.

de fietskar staat nog altijd in de tuin. ik zet m ook niet meer in de schuur, daar neemt hij alle ruimte in. inmiddels is hij helemaal verkleurd en verregend... zonde... het had zo leuk kunnen zijn. en het had leuk gebleven wanneer somultishop gewoon had geantwoord....

hopelijk weet iemand raad.

groeten maaike