Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

donna
donna - 12-07-2014 12:59:57
Huishouden & Energie

Ikea service?

Onze ikea-keuken heeft na vier jaar een mankement. we hebben 25 jaar garantie, dus gemeld bij ikea op 5 juni. de reactie duurt even, maar dan wordt gevraagd om aankoopbonnen e.d. na opsturen daarvan krijgt de klacht een ander nummer.
vervolgens gebeurt er niets meer. nog maar eens een mailtje gestuurd, het antwoord is dat het druk is, de klacht zal z.s.m. behandeld worden.
er gebeurt nog steeds niets. opnieuw gevraagd hoe het er voor staat, antwoord is dat er een wachttijd is van 17 werkdagen. die zijn op dat moment al lang om, dus weer geantwoord. volgende antwoord is dat de klacht pas op 20 juni is geregistreerd en dat de wachttijd voor behandeling nu 25 dagen is, die geteld worden vanaf 20 juni. dat wordt dan 25 juli en komt neer op een totale wachttijd van ruim zeven weken, voor er zelfs maar naar de klacht gekeken wordt.

overigens zijn wachttijden voor een reparatie zowiezo al vreemd.

iemand een idee hoe ikea tot actie te bewegen is?