Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tr
trentrez - 13-07-2014 14:05:48
Computers & Telefonie

Glasvezel Telfort; 9 weken na aanvraag nog geen aansluiting. Na hoeveel dagen mag je contact eenzijdig opzeggen?

Na 9 weken na aanvraag bij telfort voor glasvezelaansluiting is er nog steeds geen werkende aansluiting. na hoeveel dagen na aanvraag mag je eenzijdig het contract kosteloos opzeggen, vanwege in gebreke blijven van telfort? telefonisch meerdere keren telfort gebeld, maar komen afspraken niet na. b.v. zeggen dat ze contact opnemen voor vrijdags en hebben maandag erna nog niet gebeld.