Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ni
nieta82 - 24-07-2014 16:46:03
Geldzaken & Recht

Neckermann failliet, garantie wasmachine van kastje naar muur gestuurd

Vorig jaar wasdroogcombi van daewoo bij de neckermann gekocht. afgelopen mei is deze stuk gegaan. via neckermann tweemaal monteur langsgeweest. echter uiteindelijk niet te repareren, moet dus nieuwe machine komen. nieuwe via neckermann in bestelling.
inmiddels neckermann failliet en sturen me voor de twee jaar fabrieksgarantie naar de daewoo zelf en zeggen niks voor me te kunnen doen. de importeur/klantenservice van daewoo blijft echter volhouden dat ik voor de garantie bij neckermann moet zijn en ook niks voor me kunnen doen. daar zit je dan met een defecte machine van 700,- nog geen jaar oud, met 2 kleintjes en bergen was. ik ga rechtsbijstand maar inschakelen...
ze maken zich hier erg makkelijk vanaf. bij wie moet ik nu zijn? hoort daewoo dit niet op te lossen ivm fabrieksgarantie? 2 jaar fabrieksgarantie koop je anders dus ook niks voor....