Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
inquisitar - 25-07-2014 02:11:20
Computers & Telefonie

Klacht mbt. Vodafone abonnement

Beste mensen,

ik heb nu sinds 27 juni 2013 een vodafone contract red abonnement, met een databundel van 1gb + 1gb, waarbij ik een sms hoor te krijgen wanneer ik deze overschrijd, of wanneer ik op het punt sta deze te overschrijden, maar het is nu al meerdere keren voorgekomen dat ik een sms krijg dat ik bijna over mijn bundel heen ben, ervoor bel naar de klantenservice, en dat men dan zegt dat ik nog bijna de volle bundel heb, of gewoon helemaal geen sms ontvang.

nu keek ik net naar mijn afschriften en zie ik dat er opeens een bedrag van 378,42 is afgetrokken voor de factuur van juni, met als reden het overschrijden van de databundel, en dat ik in deze maand ( de komende factuur ) alweer ( op moment van schrijven ) 71,99 euro buiten mijn bundel zit, terwijl ik mijn internet vrijwel nauwelijks buitenshuis gebruik. er staat dat ik bij mijn bundel nog 101 mb aan tegoed over heb, hoe kunnen mijn overige kosten buiten de bundel dan nu al 71,99 zijn ?

er wordt gebruik gemaakt van een 2de simkaart ( multisim ) die in mijn ipad zit, en de voornaamste kosten buiten de bundel zijn gemaakt in de nacht, tussen de 1 en 5 uur 's nachts, ik noem als voorbeelden 19 juni 02:17 697 mb, 56 euro excl. btw, 23 juni om 03:45 's nachts, 595 mb aan dataverbruik, 48 euro excl. btw, 24 juni 224 mb, 31 euro excl. waar komt dit vandaan als de 'werk-ipad' 's nachts helemaal niet wordt gebruikt, er wordt niks gedownload, er wordt niet ge-internet, hij zit gewoon in de lader en wordt helemaal niet gebruikt.

ook begrijp ik niet dat ik voor de momenten dat ik genoeg data heb een sms ontvang met daarin de melding dat mijn data overschreden is wat niet klopt, en dat ik op dit soort momenten dan weer geen sms of een melding op de ipad krijg.

voor de afgelopen 2 maanden heb ik namelijk geen sms ontvangen dat de bundel overschreden is, in mei is er namelijk voor 4 euro aan kosten buiten de bundel gemaakt mbt dataverbruik, maar ik heb hier geen enkele melding over ontvangen dat mijn bundel overschreden is. wel heb ik in mei dan weer een sms gekregen dat de 'multisim' weinig gebruikt wordt, maar niks over het overschrijden van het data, en voor juni ook helaas niet.

alle tips en hulp is van harte welkom.

( excuses voor eventuele taal- en spelfouten, ik zag de afschrift toevallig een uur geleden en het zat me zo erg dwars dat ik het direct wilde opschrijven terwijl ik eigenlijk om val van de slaap. )