Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
inasch - 29-07-2014 17:28:36
Elektronica & TV

prijsverhoging van 200 % toegestaan?

In een nieuwsbrief van canal digitaal van 4 juli wordt aangekondigd dat er extra zenders worden toegevoegd aan de 2de en 3de smartcard voor de tv ontvangst. :"u hoeft niets te doen". oh ja, verder in de mail staat dat er binnen 4 weken een prijsverhoging van 200 % gaat plaatsvinden. de helpdeskmedewerker kan niets voor me doen, ik mag een schriftelijk bezwaar indienen. dit doe ik, vervolgens komen er 5 brieven van canal digitaal waarin wordt vermeld dat ik mijn abonnement heb opgezegd. (?)voor één smartcard zelfs 2 opzeggingen en ook nog een stopzetting van het hd pakket! de volgende helpdeskmedewerker maakt het nog bonter. arrogantie en neerbuigendheid ten top. het schriftelijke bezwaar is niet van waarde. het moet beslist aangetekend zijn verzonden.
ook dit is gebeurd. vervolgens een onpersoonlijke brief met antwoord dat de prijswijziging niet aanpasbaar is, hooguit een tijdelijke korting voor een bepaalde periode op de hoofdkaart, maar daarvoor mag ik weer naar de helpdesk bellen.