Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mar-stevens - 30-07-2014 14:24:08
Computers & Telefonie

aankoop mobi en garantie

30 juni sluit ik een nieuw abonnement af voor mijn mobi bij phone house venray. bij het afsluiten zit een iphone 4s. op mijn vertrekdag van de vakantie 20/07 geeft mijn mobi aan de sim kaart niet meer te herkennen. ik zet een ander nog in gebruik zijnde sim kaart in de mobiel en deze deed het wel. ik vertrek, maar na een dag geeft wederom de mobi aan de sim kaart niet te herkennen. in mij. vakantie was ik telefonisch niet bereikbaar. bij terugkomst 29 juli meteen naar phone house venray en deze geven nu aan als ik 7 dagen eerder was gekomen, dus in mij. vakantie , zou ik ee nieuwe mobiel krijgen. nu wordt hij opgestuurd en ben hem enkele weken kwijt en krijg geen vervagende mobiel.
wat mag en kan ik nu doen naar phone house venray? mag ik aanspraak doen op een nieuwe mobiel?