Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

spikman
spikman - 30-07-2014 16:33:31
Computers & Telefonie

Vodafone App&Website zorgen voor onvoorziene kosten

Al jaren trouwe klant bij vodafone. ik kreeg een sms van vodafone dat ik nog 100 mb data heb (een service waar je jezelf voor aan moet melden..). dus ik heb dagelijks mijn gebruik in de gaten gehouden via de vodafone app en website. nu stegen toch mijn kosten buiten de bundel terwijl ik nog data zou hebben volgens de app en website. na ze gebeld te hebben krijg ik de reactie dat er een storing in de app en website zit, dus dat ik zelf de kosten buiten de bundel moet betalen.

dus wat ze eigenlijk zeggen: je moet zelf gokken hoeveel mb's je overhebt want onze website en app geven niet de juiste cijfers weer. dit kan echt niet als er wordt geadverteerd met een app waarmee je je kosten bij kunt houden. ik hoop echt dat vodafone mij hierin tegemoet gaat komen, helemaal gezien veel mensen hierover klagen op het vodafone forum en andere social media.

wat is een juiste methode vodafone te benaderen? de online chat functie van vodafone heeft ook al tijden een storing dus dat is geen optie.