Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henrie l. - 31-07-2014 14:15:24
Computers & Telefonie

Tele2

Mijn moeder(75) heeft sinds een aantal jaren een all-in abonnement bij alice, tot deze provider begin 2013 wordt overgenomen door tele2.
wij constateren begin maart 2014, dat er vanaf 17 juni 2013 dubbele afschrijvingen plaatsvinden, met een totaal bedrag van meer dan 300 euro.
na ons eerste telefooncontact zijn de dubbele afschrijvingen gestopt, maar sindsdien wordt door medewerkers van tele2 elke maand, tijdens mijn telefonische navraag belooft dat de terugstorting binnenkort zal volgen.
tijdens mijn laatste contact met tel 2 ,op 4 juni jl, werd mij door [edit - red.] belooft , dat mevr [edit - red.], die dit geval behandeld, zorg zal dragen dat eind juni , maar op z’n laatst eind juli terugbetaling zal plaatsvinden.
en weer gebeurt er niets, zodat ik mij nu genoodzaakt zie, mij tot dit forum te richten, in de hoop dat er eindelijk door tele2 actie ondernomen gaat worden.

wie kan mij een idee aan de hand doen, om deze muur van onwil en/of onbekwaamheid van tele2 te slechte.

m.vr.gr. henrie