Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marjonfr - 04-08-2014 15:53:17
Elektronica & TV

keuken gekocht bij Kvik

Hallo, ik heb begin van het jaar een keuken geleverd gekregen van kvik keukens in breda. hierbij heb ik gekozen voor een recirculatiekap. bij het leveren van de keuken worden er geen filters geleverd en die zal ik los moeten bestellen. een monteur komt langs en plaatst 1 filter, de andere moet opnieuw besteld worden want ik heb er 2 nodig blijkt. vervolgens ontvang ik een factuur voor de monteur en krijg ik de mededeling dat ik ook de filters nog moet betalen. daarnaast zat er een buts in de afzuigkap en deze mag ik ophalen in den bosch. dit alles omdat ik de keuken heb laten plaatsen door een externe partij maar op de dag dat zij er waren, waren de filters en niet en ook de afzuigkap bleek niet deugdelijk. ik heb een mail gestuurd aan kvik in reactie op hen, maar ze reageren nergens meer op. wat kan ik doen?