Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

st
stephanie1901 - 08-08-2014 19:19:08
Computers & Telefonie

Diefstal middels payinfo (KPN)

Ik heb ooit tijdens het van internet downloaden van een app per ongeluk in de browser op akkoord geklikt. zonder dat ik het wist is kpn een nieuwe dienst gestart genaamd payinfo. voor deze dienst wordt je automatisch zonder dat het je gevraagd wordt aangemeld. toen ik dacht op akkoord te klikken voor de download, klikte ik eigenlijk akkoord voor een abonnementsdienst. aangezien ik met mijn vriend samen op de telefoon zat heb ik er gelukkig getuige van. er stond niets anders aangegeven dan akkoord. toen ik een sms kreeg dat ik me had aangemeld voor een abonnementsdienst heb ik direct met de klantenservice gebeld en het laten stopzetten. zelf heb ik toen ingelogd op payinfo en me daar ook afgemeld. een tijd later heb ik mijn nummer gewijzigd. toen ik mij ging verdiepen waarom ik telkens over mijn bundel heen ging kwam ik er tot mijn verbazing achter dat de dienst al een jaar lang 5 euro per week boven op mijn abbo rekende. dus opnieuw contact met kpn. deze zouden het weer stopzetten maar dit gebeurde dus weer niet. nu kon ik ook niet meer inloggen op payinfo omdat ik een ander nummer heb. kpn’s reactie is nu dat zij het niet kunnen stopzetten (terwijl payinfo hun dienst is). ik kan niet inloggen om de dienst stop te zetten of überhaupt te zien waar hij vandaan komt. en kpn zegt doodleuk: ik kan niets voor u doen, behalve elke maand bij u innen. hieronder de link met de details op de site van kpn zelf. jullie zijn in ieder geval gewaarschuwd voor payinfo en voor kpn! iemand nog tips wat ik verder kan doen?

http://www.klacht.nl/kpn-mobiel/klacht/diefstal-middels-payinfo/
https://www.facebook.com/kpn/posts/10152605813816718