Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ki
kiimmbr - 12-08-2014 19:59:55
Computers & Telefonie

Vordering Vodafone

Goedeavond,

ik heb een vraag overmijn vordering bij vodafone. toen ik op vakantie was zou ik volgens vodafone een enorm hoog internet verbruikt hebben en zijn er daarvoor kosten in rekening gebracht die niet te betalen zijn. ik heb mijn mobiele interniet aan gehad ik het buitenland en toch geven hun aan dat ik deze kosten gemaakt zou hebben. echter kan na een aantal telefoontjes, niemand mij echt vertellen waar de vording over gaat. ook heb ik nooit iets gehoord over het feit dat mijn internetkosten buiten mijn bundel zouden zijn. toen ik contact had opgenomen werden mij verschillende dingen vertelt. eerst zou ik wel mijn internet uithebben gezet via de sms? nooit verzonden en dat konden ze later ineens niet meer terug vinden en zou ik mijn gegevens uit gezet hebben via mijn vodafone app? (heb mijn telefoon niet gebruikt) later kreeg ik een brief thuis dat ik gebeld zou zijn maar dat ze mij niet te pakken kregen, toen ik had uitgelegt dat ik mijn telefoon daar niet gebruikte en dat dat de reden was waarom ze gelijk mijn voicemail kregen kreeg ik later te horen dat ze nooit gebeld zouden hebben? niemand kan mij duidelijk vertellen wat er gebeurt zou zijn en hoe die kosten zo hoog zijn opgelopen.
ik heb mijn internet niet gebruikt en vodafone brenkt nu kosten in rekening die ik volgens hun moet betalen, zonder dat ook iemand weet waar het vandaan komt.

ik zou graag willen weten wat ik hiervoor het beste allemaal kan

heb al gebeld en een klacht ingedient bij vodafone maar ik word niet gelooft, ze doen aan de teleffon net als of in een klein kind ben.

ik hoop dat iemand mij kan helpen voor dit escaleerd. ik heb namelijk geen zin om kosten te gaan betalen waarvan ik weet dat ik ze niet gemaakt heb en vodafone beweerd van wel terwel niemand weet wat er gebeurd is.

b.v.d.
k. bakker