Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tw
twik - 14-08-2014 15:57:24
Huishouden & Energie

laminaat ikea

Hallo.

wij hebben laminaat van ikea.
tijdens het leggen verschillende planken gehad waarbij de toplaag loslaat.
deze planken hebben wij er tussen uit gehouden.
na een week laat een stuk in de keuken los waar een hele scheur in de toplaag is ontstaan.
na 10tallen mailtjes met ikea een onbevredigd antwoord.
ik heb ze gezegd dat dit laminaat moeilijk te verwijderen is omdat alle plinten meubels en de keuken op dit laminaat rust.
mijn vraag was of er iemand kon kijken en het vervangen. dit was niet mogelijk , ze hebben er geen mensen voor....(maar wel
voor montage service!!)
ik heb diverse malen gezegd dat ik deze voorstellen van ikea niet accepteer maar ze weigeren de koste te betalen voor vervanging.
dit is de brief van ikea:

geachte heer, mevrouw,

hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw melding over onderstaand artikel. prärie lamvloer grijs 2.25m²

hoewel de klacht op basis van de foto's moeilijk te beoordelen is, willen wij dit probleem graag voor u oplossen. om het probleem op te lossen willen wij u de keuze bieden uit een van de drie onderstaande opties.

· omruilen van het laminaat. indien u een omruiling wenst dan verzoeken wij u vriendelijk dit bij ons kenbaar te maken door middel van een e-mail naar klantenservice@ikea.com onder vermelding van het referentienummer 7493131.

· korting op het laminaat. door het bieden van een korting op het laminaat kopen wij de garantie op deze klacht af. de korting bij deze optie bedraagt 30% van het aankoopbedrag, te weten eur 206,-. u kunt in dit geval geen aanspraak meer maken op garantie met betrekking tot deze klacht. indien u voor deze optie kiest vragen wij u ook dit aan ons door te geven door een e-mail te sturen naar klantenservice@ikea.com onder vermelding van bovenstaand referentienummer.

· retourneren van het laminaat bij de afdeling klantenservice in ons woonwarenhuis waar u, op vertoon van deze brief en de originele kassabon, het complete aankoopbedrag in de vorm van een tegoedpas retour ontvangt.

bovenstaande opties zijn geldig tot drie maanden na dagtekening van deze brief.

wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

met vriendelijke groet,

jelle visser

customer contact center manager

ikea nederland