Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
hetrecht2014 - 16-08-2014 16:19:06
Computers & Telefonie

Hoe kan ik van mijn Vodafone abo afkomen? Wanprestatie, slechte dekking enz.

Dag allen,

ik heb een vraag over hoe ik van mijn vodafone abonnement kan afkomen.

ik ben in november jl. een contract aangegaan van 2 jaar waarbij mij elke maand gedurende het eerste jaar 50% korting op het totaalbedrag werd beloofd, dit i.v.m. met een actie van de winkel. maanden verder gaat dit keer op keer mis waardoor ik hoge onterechte rekeningen ontvang waarbij die korting niet wordt meegenomen. eenmaal bellend naar de afdeling, krijg ik ongeïnteresseerde medewerkers aan de lijn die zeggen mij niet te kunnen helpen en verwijzen elke keer door naar een andere afdeling en/of winkel.

het tweede probleem is dat ik in het huis geen behoorlijke dekking heb. zo ook aan de achterkant van het huis waar ik haperende gesprekken moet voeren omdat de stem steeds opbreekt.

ik raad ieder af om een contract bij vodafone aan te gaan, ze gaan onzorgvuldig met je gegevens om (vandaar de menige keren door derden telefonisch benaderd voor verkoop doeleinden), beloven maar komen geen afdoende dekking na, en sjoemelen ook met rekeningen waarbij de klant uiteindelijk de dupe wordt van hun foutieve berekeningen. met het gevolg dat wanneer je uit logisch te verklaren principiële overwegingen de rekening niet voldoet omdat die simpelweg niet klopt, zij daar geen gehoor aan geven en gerust doorgaan met een blokkade op de telefoon te plaatsen waarna ze bij verwijdering 27,45 in rekening kunnen brengen voor het opheffen ervan. voor het niet betalen van een rekening die niet klopt en geen grond zou moeten hebben om gepresenteerd te worden, laat staan gesommeerd! een woord! oplichters!

maar voordat je je handtekening zet op het contract, opereren ze natuurlijk uiterst adequaat, tot het getekend is en je van het kastje naar de muur gestuurd zal worden voor fouten die zij maken. terwijl je er absoluut geen omkijken naar zou moeten hebben, überhaupt.

nooit meer vodafone voor mij!

iemand tips hoe ik van dit wanbedrijf af kan komen? alle reacties helpen, vriendelijk dank.