Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sg
sgrootje - 17-08-2014 17:24:59
Geldzaken & Recht

Vaststellen bezorgtijden van witgoed bezorging

Toevallig heb ik het nu met witgoed (koelkast en wasmachine) maar een tijdje terug deed zich hetzelfde voor met het bestellen van een nieuwe bed (bij een andere firma)

ik heb een tweetal aparaten bested in de winkel zelf en ik heb aangegeven dat ik ze bezorgd wil hebben. ik kon alleen een dag aangeven dat ik het wilde hebben maar geen (blok)tijd . de tijd zou ik vandaag (zondag) per sms krijgen, maar dit zou ook nog gisteren kunnen zijn (de verkoopster wist niet of het een dag tevoren of een werkdag tevoren).

ik heb vandaag geen contact kunnen leggen met de winkel of de bezorger, over hoe laat ik mijn bestelling kan verwachten. ik vroeg mij af of dit normaal is? ik kan toch moeilijk van 08:00 tot 19:00 gaan zitten wachten op een bezorger die (misschien) komen gaat, want de sms is ook meteen de bevestiging. naast het wachten op wasmachines heb ik ook nog gewoon een baan ;), met een baas die wilt weten of ik in de ochtend of in de middag aanwezig ben

concreet de vraag: is het normaal dat er geen blok (ochtend / middag / avond) geregeld kan worden bij een bestelling waarvan aannemelijk is dat ik er echt voor thuis moet blijven? steeds meer winkels hebben hier een handje van om dat niet te (willen) doen.