Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
famvlissingen - 18-08-2014 20:39:47
Computers & Telefonie

Reparatie MSI laptop

Geachte heer /mevrouw,

ik heb een msi laptop wat buiten de garantie periode defecten vertoont (scheuren bij de scharnier vande klep waardoor beeld weg valt).
deze heb ik naar msi weggestuurd om te repareren.
nu krijg ik het volgende email:
helaas moeten wij u mededelen dat de herstelling van uw notebook niet mogelijk is.

de onderdelen voor uw model notebook worden in de nabije toekomst niet meer leverbaar.

als een alternatieve oplossing kan ons reparatiecentrum u een refurbished vervangingsproduct met iets betere specificatie tegen een scherpe prijs aanbieden. indien u dat wenst, wordt een offerte binnen twee werkdagen aan u toegestuurd.

vervolgens krijg ik een offerte voor een refurbished laptop waar ik dan euro 874,42 excl. btw + transportkosten euro 15

kortom ik heb een laptop waar ik 3 jaar geleden €1700 heb betaald die niet gerepareerd kan worden omdat ze de onderdelen niet kunnen leveren vervolgens wordt er gevraagd om €1057 te betalen voor een tweede hands laptop.
kunnen ze dit maken?