Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ob
obscuur - 25-08-2014 17:18:57
Computers & Telefonie

hollandse nieuwe klantenservice

Ik word er helemaal gek van
ik heb een abonnement genomen bij hollandse nieuwe
in het begin ging alles goed totdat ik mijn mijn bankrekeningnr
veranderde waar ik wel overigens een bevestiging van kreeg dat het gelukt was
toen begon het achterstallige betaling ok overgemaakt
maar het bleef steeds weer terugkomen
dus klantenservice gebeld menigmaal
minstens 25 tot 30 minuten wachten voordat je eindelijk geholpen werd
nee u hebt geen achterstallige betaling ok
dan ineens word ik afgesloten???
bel ik weer lang overgemaakt maar weer
aangesloten
volgende maand weer dat ik nog steeds een achterstallige betaling heb
weer klantenservice gebeld over en weer
en werd ik ineens afgesloten
en kreeg een brief dat ik geroyeerd was en op de preventel lijst werdf gezet????
en dat het over gedragen is per 21 juli aan intrum justitia
maar na wat telefoontjes met hun gepleegd te hebben weten hun van nix
krijg ik weer een mailtje 24aug van hollandse nieuwe
zeggende dat ik ten onrechte ben afgesloten en dat hun het niet meer terug kunnen koppelen en dat ik dit zelf met intrum justitia moet regelen???
bel ik vandaag weer naar hollandse verassend dat ik snel werd geholpen alleen wwer lang moeten wachten om dat men weer in beraad moest met collega's
en dat het verhaal niet klopte
dus nu sta ik echt zo van wat nu ik ben het spoor bijster...
ik heb het verhaal wat globaal geschreven