Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nathalie79 - 25-08-2014 19:15:04
Computers & Telefonie

T MOBILE: nieuw toestel kapot en omruilen

Hallo,

enkele weken geleden heb ik via internet mijn t-mobile abonnement verlengd en verhoogd. zodat ik hier de mobiel van mijn keuze bij kon bestellen.
na zo'n 8 dagen moest ik de batterij al 3x per dag opladen. in mijn ogen is dat niet goed en daarop heb ik contact gezocht met de klantenservice. daar kreeg ik de tip om een reparatiestatus aan te maken. zo gezegd zo gedaan. aan het eind van dit proces stond: uw telefoon valt nog binnen de garantietermijn en kon ik een keuze maken uit mijn nieuwe toestel laten repareren of een omruiling (hier stond niet bij dit het hier zou gaan om gebruikte toestellen.). aangezien het toestel nog niet zo oud was koos ik dus voor omruiling. na nog twee keer contact gezocht te hebben heeft zaterdag deze omruiling plaats gevonden en tot mijn verbazing krijg ik een gebruikt toestel. hierop ben ik in de chat gekropen met de klantenservice. dit was beleid en zij kon niets voor mij betekenen. daarop toch maar telefonisch contact gezocht met de klantenservice. ook daar kon niet geholpen worden. (waar is een klantenservice voor???) wel kreeg ik de tip om een schriftelijke klacht in te dienen. zo gezegd, zo gedaan. daar heb ik vandaag een reactie op gehad. een coulance van 15 euro omdat ik hun niet begrepen had... daarop weer naar de klantenservice gebeld. en gevraagd naar de persoon die mij gemaild had. ik kon niet doorverbonden worden. daarop gevraagd naar de leidinggevende van de persoon die ik aan de lijn had. dit was ook niet mogelijk. ik moest maar schriftelijk reageren op de klacht. op dit moment heb ik een antwoord geschreven. maar nog niet op verzenden gedrukt.
op hun website staat dat je bij gebreken 60 dagen recht heb op een nieuw toestel. met daarbij ook nog het feit dat ik mijn abonnement 5 euro verhoogd heb voor twee jaar om dit toestel te kunnen kiezen. ik betaal dus voor een nieuw toestel. ik vind alleen geen opening om met deze provider in gesprek te gaan. alle lijnen lopen dood. hoe kan ik nu verder, wat kan ik hier nu mee doen?