Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roelofensing - 28-08-2014 11:38:13
Computers & Telefonie

AH Slim Only Prepaid of PostPaid

Ah claimt dat:

de voordelen van ah mobile slimonly zijn
-controle over de kosten en gebruik via de slimme app
-geen contract, geen verrassingen achteraf
-voordelig op het kpn netwerk

waarom krijg ik dan toch achteraf een rekening van 20 euro omdat de basis bundel op is en ik zogenaamd data heb verbruikt en ze kunnen mij geen specificatie geven wanneer en waarom. gewoonweg u hebt data verbruikt buiten uw bundel en kost al met al 20 euro, dat is het enige antwoord wat je van klantenservice krijgt, volgens mij is dit die geweldige kpn klantenservice en niet ah zelf.

ik vind het vreemd bovenstaande claim ‘van geen verrassingen achteraf’ te doen en dan toch een rekening te sturen, volgens mij kan dit niet pre-paid is vooraf betalen en niet achteraf... het zal wel weer een kpn stunt zijn aangezien ah het kpn netwerk gebruikt.

kan dit zomaar ?