Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jw
jwbevelander - 28-08-2014 20:43:54
Computers & Telefonie

telefoon na 14 weken durende reparatie niet meer leverbaar

Beste,

mijn vriendin heeft 14 weken geleden een nieuw abonnement aangeschaft bij the phonehouse in berkel en roderijs. na 8 dagen reageerde het toutchscreen niet meer. wij terug naar de winkel en het zou opgestuurd worden naar sony. na 3x de telefoon opnieuw te hebben weg gebracht en 14 weken verder was ik het zat. ik belde naar de desbetreffende winkel en heb mijn beklag gedaan. ik kreeg als antwoord dat als ik wat te zeiken had ik bij het hoofdkantoor moest zijn.... zo ga je niet met klanten om. nu 15 weken verder heeft sony het toestel gecrediteerd volgens the phonehouse en mag ze een nieuwe komen halen... echter is de sony z1 compact volgens de winkel niet meer leverbaar!! en moet ze maar genoegen nemen met een telefoon die qua specificaties vele malen minder is. mijn vraag is nu wat kunnen wij hier tegen doen?