Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mousy32
mousy32 - 05-09-2014 11:59:32
Voeding & Gezondheid

Bedelen om geld terug van Bon Prix

Wat een waardeloze webwinkel is dit zeg. al weken ben ik aan het bedelen om mijn geld terug te krijgen email na email. de ene antwoord dit en de andere antwoord dat.
nu is echter mn geduld op en plaatst ik dit hier om anderen te waarschuwen ik zal even een stukje email van hen hier plaatsen , ik vind dat ze een heel raar beleid hebben

beste klant, > > naar > aanleiding van uw email > begrijp ik dat u nog op een terugbetaling > wacht. > > > bij het nazien van > uw klantendossier ben ik tot de conclusie gekomen > dat > er inderdaad een > creditsaldo op uw account staat. dit creditsaldo > bedraagt > 34.99 €. > > > bedragen hoger dan 50€ worden na 21 dagen > teruggestort naar de klant. > > bedragen lager dan 50€ behouden we omdat de > meeste klanten dit saldo > > gebruiken om nieuwe bestellingen te maken. naar > aanleiding van uw vraag > > heb ik ervoor gezorgd dat u de terugbetaling zo > spoedig mogelijk > ontvangt. >

en vervolgens ontving ik weer niets.
ik heb dus al 2x voor deze email aangegeven dat ik mn geld terug wil en dat ik niet wil dat ze het houden omdat ik nooit meer een bestelling bij hun zal plaatsen.
dus weer gemaild en toen kreeg ik 14,99 terug , rarara waar is die 20 euro dan? en de 17,99 van niet geleverde artikelen voor de duidelijkheid ik heb vooraf betaald met ideal. krijg ik als antwoord:

beste klant,

naar aanleiding van uw email heb ik uw klantendossier nagezien en kan ik u melden dat er een bedrag van 14.99 € vandaag is afgeboekt.

u heeft geen openstaande factuur meer. uw dossier is volledig in orde.

graag zou ik willen weten waarom u 38 € overgeschreven wilt.
-----------------------------
dus de 20 euro is zomaar verdwenen en ook geld van niet geleverde artikelen twv 17,99 heb ik niet terug gehad dus er klopt helemaal niks meer van.

vandaag mail gestuurd ik wil vandaag mn geld nog terug!
dit gezeur is al een paar weken bezig en de bestelling heb ik in begin juli gemaakt.