Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hv
hverhijden - 12-09-2014 17:55:12
Garantie & Verzekeringen

prive protectie plan van primeline laser services mbt The warranty group europe.

Ik heb een probleem met the warrantygroup europe, afdeling nederland, dat gaat over het ppp prive protectieplan, dat ik afgesloten heb bij een lening. ik ben nou arbeidsongeschikt en heb me pas na de 13 de maand dat ik ziek was gemeld. men zegt er is een verval termijn van 1 jaar. u bent dus te laat en kan geen beroep op de verzekering doen. daarop heb ik nogmaals bezwaar aangetekend ook daarop zegt men weer, u had zich binnen een jaar na de eerste ziekte dag moeten melden. ik kan me daar niet bij neerleggen en ben verder gaan zoeken, weliswaar mbv een advocaat. het volgende doet zich voor:
op grond van het burgelijk wetboek, boek 7 artikel 942. 7:942 is het mogelijk om de polisvoorwaarden met vervaltermijn van een jaar te vernietigen. dit artikel zegt dat er alleen nog maar met een wettelijke verjaringstermijn van 3 jaar gerekend mag worden.
ze zouden me dus alsnog uit moeten gaan betalen. ik ben inmiddels al afhankelijk van een iva uitkering van het uwv.
ik wil deze maatschappij hiermee rondom de oren gaan slaan, echter ik kan hierbij wel wat hulp gebruiken. ik wil beslagen ten eis komen.
de advocaat die me geholpen heeft bij zijn inloop spreekuur zei letterlijk: je staat in je recht. als je ermee doorkomt, zullen ze waarschijnlijk beginnen of je de gezondheidsverklaring bij het afsluiten van de verzekering wel juist ingevuld hebt.
zijn er mensen die hetzelfde als ikke meegemaakt hebben en wie zou me kunnen helpen. ik heb hiervoor geen rechtsbijstand verzekering en het juridisch loket vond zichzelf in deze niet deskundig genoeg.
misschien is dit iets voor kassa de uitzending. ik heb namelijk al veeeel meer klachten over de the warranty group gelezen.

misschien dat we krachten kunnen bundelen, zodat deze maatschappij eens normaal gaat werken en mensen uitbetaald, wanneer dat zij daar recht op hebben. ze verschuilen zich nou achter polisvoorwaarden waarbij een vervaltermijn genoemd wordt, die wettelijk niet meer toegestaan is.
help me aub.

groetjes hans verhijden