Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
josetteberendse - 13-09-2014 20:56:15
Geldzaken & Recht

artikel niet geleverd

Ik heb een bestelling geplaatst bij een webshop. een artikel uit deze bestelling kan niet worden geleverd. de regels bij deze webshop zijn, dat het artikel niet wordt nagestuurd en dat het geld niet wordt teruggestort. dit wordt op een tegoedrekening gezet en wordt in mindering gebracht bij een volgende bestelling. bij deze webshop moet voor minimaal 15 euro moet worden besteld. het niet geleverde artikel kost 4 euro 50. ik wordt dus verplicht om voor 10 euro 50 aan extra artikelen te bestellen. daarnaast moet ik opnieuw verzendkosten betalen van 6 euro 95. ik betaal dus 17 euro 45 extra.
ik heb bij de webshop aangegeven dat ik 14 dagen wilde wachten om mijn bestelling zo compleet mogelijk te ontvangen. de bestelling is binnen 1 week verzonden.
is het niet zo dat, als ik voor een dienst betaal en deze dienst wordt niet geleverd, ik ofwel mijn geld hoor terug te krijgen, ofwel dat de dienst alsnog, zonder verdere kosten wordt geleverd?