Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ad
adribak - 15-09-2014 14:34:21
Geldzaken & Recht

Webshop leverde verkeerde artikelen en is nu mijn retourzending kwijt

Ik kan over deze situatie niets vinden op 'consuwijzer' en stel daarom deze vraag hier.

ik bestelde en betaalde dvd's op de webshop van de krant trouw, maar ontving op 27-08-2014 de verkeerde dvd's. heb die dezelfde dag teruggestuurd met ingevuld retourformulier en verzoek tot levering van de juiste dvd's.

er kwam geen reactie, dus heb ik via formuliertje op hun website gevraagd of ze mijn retourzending hadden ontvangen en mij de juiste artikelen willen leveren. weer geen reactie. vervolgens een rechtstreekse email gestuurd.

daarop kreeg ik dit antwoord: "wij hebben uw eerdere e-mail doorgezet naar ons verzendbureau om na te vragen of zij uw retourzending hebben ontvangen. wij hebben nog geen reactie terug ontvangen. zodra wij een reactie terug hebben informeren wij u hierover."

mijn vraag is: hoe lang mogen ze mij laten wachten? het is nu 15 september dus bijna 3 weken nadat ik de zending heb geretourneerd. en als die nou niet boven water komt: is het risico dan voor mij? dan heb ik dus betaald en kan ik fluiten naar mijn dvd's.
het gaat niet om heel veel geld, maar dan voel ik me toch opgelicht door trouw.