Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pw
pwarmerd - 15-09-2014 21:33:48
Computers & Telefonie

Newsserver van Ziggo werkt al jaren niet (goed)

Op 3 juli 2014 meldde ik bij ziggo dat de spotnet newsserver niet meer wordt bijgewerkt. bovendien verschijnt bij downloaden de foutmelding "430 article not found error 430".
ik heb toen van een ziggo medewerker vernomen dat ziggo binnen twee maanden een nieuwe newsserver in de lucht zou brengen. we zijn nu 2,5 maanden verder en spotnet werkt nog steeds niet. een ziggo medewerker heeft me nu telefonisch gevraagd dit probleem op deze community te melden. waarom ziggo niet gewoon een werkende newsserver opbrengt is me een raadsel.

op andere internetfora wordt al jaren geklaagd over de slechte werking van de newsserver van ziggo. ik heb ziggo bij herhaling uitgelegd dat het zeer negatief overkomt een niet werkende dienst aan te bieden. ik heb liever geen auto dan een defecte. ziggo biedt liever een defecte newsserver aan dan geen. wie kan ziggo overtuigen dat dat een doodlopende straat is ?
mijn geduld is ook niet eindeloos !!!!!!