Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wever1979 - 20-09-2014 20:36:21
Geldzaken & Recht

verkeerd ibannummer is geld weg!

Op 22 juli hebben wij een behoorlijk bedrag overgemaakt. helaas naar het verkeerde rekeningnummer. door een cijfer... de check van naam met nummer was blijkbaar niet meer aanwezig want er kwam geen fotmelding ondanks het foutive nummer ook een ing nummer was. de ing bank kan geen geld terug storten maar heeft een brief gestuurd naar de houder van het onjuist rekeningnummer. na drie weken zelf het adres gekregen. daaruit bleek dat het foute nummer op een buitenlands adres stond. de ing bank kon alleen nog herinnering sturen, adviseerde ons aangifte te doen en nog zelf een brief te sturen. al deze stappen hebben wij ondernomen maar zonder resultaat. politie doet niks, ing bank doet niets dus het geld ben je kwijt! en dat door het nieuwe systeem? ik vraag me af wat het nieuwe systeem hier tegen doet. hoe wordt dit voorkomen?