Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tu
tui68 - 24-09-2014 18:39:58
Computers & Telefonie

saturn weigert laptop terug te nemen binnen bedenktermijn

Via saturn online heb ik 10 dagen geleden een laptop aangeschaft. deze laptop voldoet niet aan mijn wensen. is traag, geluidskaart werkt niet goed, blue tooth doet het niet. kortom, ik wil m terugsturen om mn geld terug te krijgen of eventueel een andere bij hen aan te schaffen. via hun klantenservice ( 0800 0399) kreeg ik te horen dat als ik de laptop heb aangehad ik m niet meer kan retourneren. in hun retourvoorwaarden staat echter wel dat ik het product " ...in die mate mag gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden". ook wettelijk gezien mag ik het product binnen 14 dagen terug sturen als ik er spijt van heb. hoe kan je jn godsnaam beoordelen of een laptop kij bevalt als ik m niet mag aandoen om te testen. de dame aan de telefoon weigert om mij het adres door te geven waar ik het naartoe kan sturen en legt de telefoon zo onbeschoft neer zonder dat het gesprek tot een einde is gekomen. kan iemand mij aub adviseren wat ik nu moet doen. ik vind dit niet terecht en volgens mij wettelijk ook niet toegestaan.