Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ku
kumas - 24-09-2014 21:58:28
Elektronica & TV

waarom betalen in de garantie termijn ?

Ik heb in juni 2014 een samsung stofzuiger gekocht bij wehkamp en na 3x gebruik ging de buizen uitelkaar.
dus heb hem teruggestuurd krijg ik bericht dat het 60 euro kost de reparatiekosten en als ik er niet mee eens bent moet toch 30 euro betaalt worden voor het bekijken .

ik heb voor de stofzuiger 110 euro betaalt en voor de buizen moet ik 60 betalen .en waarom in de garantie termijn (het gebreke zit niet in de garantie vermelden ze )