Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tu
tuutje17 - 26-09-2014 14:34:37
Huishouden & Energie

artikel besteld en betaald maar niet geleverd gekregen

Op 4 juni 2 stoelen gekocht en betaald bij seats en sofas. al 3 keer een verkeerde stoel geleverd gekregen en zeer onfatsoenlijk behandeld en uiteindelijk een leenstoel meegekregen. per email een klacht naar hoofdkantoor gestuurd nooit geen reactie gekregen. vanochtend na veel problemen de 4de stoel gekregen weer de verkeerde. gebeld niemand kan ons helepen niet het filiaal capelle ad ijssel en niet het hoofdkantoor. wij willen ons geld terug en van de leenstoel af. de levertijd was 3weken ik ben nu bijna 3 maanden verder. alleen de filiaalmaneger kan ons volgens seats en sofas helpen maar die is er nooit. wat moeten wij doen?