Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ju
justed - 26-09-2014 19:22:38
Computers & Telefonie

Opzeggen vanwege slechte dekking

Ik heb een abonnement bij hollandsnieuwe, maar de laatste periode heb ik vaak gewoon geen bereik of slechts 1 streepje. afgelopen kwartaal ben ik in totaal vijf dagen onbereikbaar geweest hierdoor, wat aardig lastig is aangezien klanten me op mijn nummer proberen te bellen.

nu wil ik dolgraag van hollandsnieuwe af, maar de 'help'desk wil me natuurlijk hier niet mee helpen. die zeggen alleen "goh wat vervelend, ja als het nog een keer voorkomt moet u het even zeggen dan kijken we het na". maar als het dan nog een keer gebeurt kunnen ze niks vinden en zou het aan m'n toestel liggen.

ik vind dit een wanprestatie en wil om die rede ook zsm van hun af om over te stappen naar een andere provider. maar ze willen me niet laten gaan en blijven me voor die paar euro paar maand vasthouden. ik vind dat behoorlijk triest en ouderwets, als je wil gaan moet je gewoon kunnen gaan. dan was dat nog iets positiefs geweest wat ik van deze organisatie kan melden, dat wanneer het bereik echt shit is dat je vrij bent te gaan. voor die paar tientjes die ze nog van me krijgen door de rest van het contract hoeven ze het niet te doen.

wie kan me vertellen hoe ik het beste van zo'n provider af kom zodat ik vrij ben te gaan en een goede aanbieder kan zoeken?