Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lauswausje
lauswausje - 27-09-2014 15:28:29
Vakantie & Reizen

vakantie stunt

Ik heb 25-9-2014 een vakantie geboekt via vakantie stunt.
dezelfde dag kreeg ik deze mail van ze:

geachte heer, mevrouw de jager,

bedankt voor uw boeking bij vakantiestunt.

u zult binnen enkele uren, of indien het geen werkdag (meer) is, de volgende
werkdag worden teruggebeld om de boeking met u door te nemen en eventuele
verdere vragen te beantwoorden.

wij hebben de volgende boekingsaanvraag van u ontvangen:


internetboekingsnummer : vs-95314

bestemming : turkije, bodrum
heenreisdatum : donderdag 09 oktober 2014
terugreisdatum : donderdag 16 oktober 2014
reisduur : 8 dagen
vervoer : naar aanleiding van programma
verblijf : sunhill centro

annuleringsverzekering : nee

reisorganisatie : corendon


opbouw reissom:

- 1-persoonskamer o.b.v. all inclusive voor 1 volwassene
511,- euro

- bijdrage calamiteitenfonds
2,50 euro

- reserverings kosten
28,- euro

- internet korting
-10,- euro

totale reissom : 531,50 euro


betaling

buiten deze mailbevestiging ontvangt u van ons een uitgebreide bevestiging van
uw boeking binnen een of twee werkdagen per post of via email. aan de hand van
deze bevestiging, die tevens als factuur geldt, kunt u tot betaling overgaan.
bij de betaling van uw reis gaan wij uit van de anvr reisvoorwaarden www.anvr.nl. volgens
deze voorwaarden vindt de betaling als volgt plaats: boekt u langer dan 6 weken
voor vertrek dan voldoet u na ontvangst van uw bevestiging 15% van de reissom,
uitgezonderd de annuleringsverzekering die meteen in zijn geheel voldaan dient
te worden.



tijdens het hoogseizoen en in het geval van lastminute boekingen betreft het veelal de allerlaatste stoelen/accommodaties. om die reden kunnen wij u geen garantie geven dat deze nog beschikbaar zijn op het moment van boeken. wij zullen onze uiterste best doen om uw geboekte reis voor u vast te leggen, en deze is pas definitief op het moment dat u dit van ons telefonisch bevestigd hebt gekregen.


1 dag later word ik inderdaad netjes gebeld, alleen is mijn reis ineens volgeboekt.
ze kunnen mij een alternatief bieden zoals in hun voorwaarde staat alleen vertrek ik dan een dag later en komt er 270 bij!!!

mijn vraag is:

mag dit zomaar?
want dit is niet echt een alternatief zoals beschreven is in hun voorwaarden