Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
roblomm - 30-09-2014 18:05:26
Computers & Telefonie

Slechte klantenservice T mobile


geachte kassa klanten service

hierbij wil ik een klacht indienen over de dramatische klanten service van t mobile, betreft de dekking van internet
sinds 24 juni 2013 heb ik een abonnement van 55 euro per maand met een iphone 5.
deze iphone heb ik voor €100 euro aangeschaft bij dit abbonement.

nu heb ik de laatste maanden heel wat problemen met het bereik/ ontvangt van het mobile en het telefonische netwerk van t- mobile.
ik heb hier een klacht voorin gediend en t- mobile ging dit onderzoeken.
gelukkig werd ik binnen een week terug gebeld met de mededeling dat mijn klacht klopte en dat ik in mijn omgeving geen 3g netwerk verbinding heb, en dat ik daardoor een slecht bereik heb.
wel was er een 2g verbinding die helaas niet de volledig internet / telefonische dekking gaf.
deze medewerker erkende mijn probleem.

nu heb ik een abonnement € 55 p/m waarvan € 30,- euro aan mobile internet van 5000 mb.
helaas kan ik daar geen gebruik van maken , omdat t- mobile geen 3g verbinding mij kan bieden in mijn omgeving. met andere woorden gooi ik elke maand € 30, - euro weg.

t- mobile wilde mij tegenmoet komen, door mijn abonnement wat ik nog een half jaar heb te ontbinden, helaas moet ik wel mijn iphone van 5 afbetalen voor een bedrag van € 250 euro.
daarnaast bieden ze mij een alternatief van een korting van 20% ( 10 euro per maand).
ik vind deze alternatieven helemaal niks , en ik vind het schandalig dat ze een klant die al meer dan 8 jaar klant is zo schandalig behandelen.
bij aanschaf van dit abonnement heb ik door t- mobile laten onderzoeken of ik in mijn omgeving genoeg internet verbinding zou hebben, en dit bleek zo het geval te zijn.
ik heb toen door hun advies een extra groot internet abonnement genomen, maar nu blijkt dus dat er in mijn omgeving helemaal geen 3g verbinding/ netwerk te zijn.
dus al met al betaal ik voor een 2 jarig abonnement € 630 voor internet die ik dus niet kan gebruiken.

ik vind dit zeer dramatisch van t – mobile en daarom vraag ik graag aan u, uw hulp met betrekking tot deze klacht.

er zullen meerdere mensen zijn die deze klacht hebben, en daarom zou dit eens aan het licht moeten komen