Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kossie
kossie - 01-10-2014 20:12:41
Computers & Telefonie

KPN Alles in 1

In augustus telefonisch benaderd door kpn of ik over wilde stappen met internet, telefonie en televisie. ze konden mij een mooi aanbod doen, omdat mijn vriendin en ik ook mobiel klant zijn van kpn (hi). het aanbod was/is een mooi aanbod gezien de besparing die ze bieden op mobiele telefonie een de aanbieding van de eerste 6 maanden € 24,00 korting op het pakket. het pakket zou ingaan op 1 oktober (vandaag dus). gisteravond de 'doe het zelf installatiepakket' doos geopend om alles alvast te installeren. tot mijn verbazing werkte alles al terwijl ik pas vanaf 1 oktober zou worden aangesloten. een tevreden klant zou je zeggen. dit was voor korte duur. het blijkt namelijk dat als je televisie wilt kijken je een internetkabel moet aanleggen van je meterkast naar je televisie(s). er is hiervoor wel een draadloze oplossing alleen dan moet je € 100,00 betalen. dit is mij niet vertelt aan de telefoon toen ze in augustus het aanbod deden. ik dacht vanmiddag na mijn werk laat ik langs een kpn winkel gaan om dit voor te leggen, maar hier konden ze niets voor me doen ik moest maar contact opnemen met de klantenservice. dit heb ik zojuist gedaan en de mevrouw die ik aan de telefoon kreeg kwam met een oplossing waar ik me wel in kon vinden. ze vroeg me of ik 'tevreden' zou zijn als beide partijen de helft zouden betalen. ik dus € 50,00 en kpn ook (een korting vanuit kpn dus). hiermee wilde ik akkoord gaan, alleen moest zij het nog wel even overleggen. na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik te horen dat ze van niemand intern medewerking kreeg en ze tot haar spijt het aanbod niet mocht doen. ik vroeg haar toen kan ik mijn abonnement nog opzeggen, want binnen 24 uur ben ik al niet meer tevreden. gaf ze aan dat ik vanaf half augustus 14 dagen de tijd heb gehad om het abonnement op te zeggen (tot 1 september). hoe kan ik iets opzeggen in september als het pas in oktober ingaat? kan en mag dit allemaal?