Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eefbude
eefbude - 02-10-2014 14:57:53
Geldzaken & Recht

Opzegging KPN na overlijden

Na het overlijden van mijn moeder in april is er een brief naar kpn gestuurd met een overlijdensakte en de vraag om het alles-in-een abonnement op haar naam op te zeggen en haar toenmalige adres er bij.

na een bevestiging van opzeggen van het abonnement op het adres bleven er abonnementskosten in rekening gebracht worden.

aangezien ik momenteel in het buitenland verblijf voor mijn studie was er geen manier om contact op te nemen met kpn behalve via facebook (zeer vervelend).
hier werd mij de mededeling gedaan dat er op naam van mijn moeder nog een abonnement liep op het adres waarvan zij 5 jaar geleden verhuist is.
kpn stond er op dat er een nieuwe opzegging werd gedaan, incl. overlijdensakte, om ook dit abonnement op te zeggen. de einddatum van dit abonnement zou per september zijn, niet de datum van overlijden. daarnaast stond de medewerkster van de klantenservice er op dat het niet mogelijk was om mij een brief met bevestiging van opzegging te sturen naar mijn adres in het buitenland, naar een familielid in nederland of het toenmalige adres van mijn moeder, ze kon het alleen naar het adres sturen waar het abonnement op loopt.

mag kpn abonnementen op iemands naam, op een ander adres, door laten lopen nadat zij een overlijdensakte hebben ontvangen? en is het gewoonlijk dat er niet gecommuniceerd kan worden via telefoon of desnoods e-mail vanuit het buitenland, of een bevestigingsbrief gestuurd kan worden naar een ander adres?