Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

b.
b.brugman - 05-10-2014 16:07:50
Elektronica & TV

Samsung Koelkasten met deurdisplay

Wie heeft er net als bij mij problemen met de blauwe display in de deur van z'n samsung koel/vries combinatie.
mijn koelkast is reeds van 11-2011.
in 2013 begonnen de problemen met de display.
deze werd steeds waziger en slechter te lezen.
na een telefoontje naar samsung werd er aangegeven dat er een monteur kon langskomen om het probleem te verhelpen maar dat er wel kosten zouden zijn daar de koelkast buiten de garantie was.
aangezien ik niet echt om kosten verlegen zat heb ik dit aanbod afgeslagen omdat de display dan wel waziger was maar wel nog leesbaar.
helaas kan ik aangeven dat deze dat nu echter niet meer is.
dit is vooral erg lastig wanneer de stroom er af is geweest en je niet meer kan zien welke temp. de kast heeft.
nu zag ik op diverse forums dat veel consumenten hier last van hebben en zelfs met veel jongere kasten.
ook bij deze consumenten geeft samsung niet thuis en wil kosten rekenen voor reparatie.
het probleem schijnt te zitten in de bedrading en een te hoge spanning op de printplaat.
het vervangen van de print ( kost als onderdeel +/- € 50,00 ) bied geen soelaas voor de langere termijn daar deze wederom stuk schijnt te gaan door de te hoge spanning en doordat de print nooit is aangepast.
mijns inziens zou samsung zijn verantwoording moeten nemen om deze klachten adequaat op te lossen.

wat is uw mening?