Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
robbertdeh - 07-10-2014 15:20:22
Computers & Telefonie

Opzegging Online.nl abonnement bij verhuizing

Recent ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin. omdat op haar adres al gas/ water/ licht/ tv/ internet is geregeld heb ik bij de leveranciers op mijn vorige adres schriftelijk opgezegd met deze reden. immers 2 leveranciers op 1 adres is onzinnig. geen probleem, een heel klantvriendelijke opstelling en vlot geregeld. pure reclame voor deze bedrijven. maar 1 bedrijf heeft aan haar klanten geen boodschap.

online.nl, voormalig t-mobile en nu onderdeel van 'm7 group', weigert met haar klanten mee te denken. ze laat dat weten door te bevestigen dat alles is geregeld en zonder verdere communicatie een rekening te sturen voor de totale resterende contractduur. terwijl er geen diensten worden geleverd! in het telefoongesprek nav de betalingsherinnering om dit misverstand op te helderen vertellen ze dat dit hun regels zijn en dat internet leveren heel iets anders is dat gas/ water/ elektriciteit. ik moet maar contact opnemen met een rechtswinkel of juridisch loket ...

hoe kan ik online.nl bewegen wel klantgericht te denken en bij een verhuizing net als andere leveranciers de opzegging zonder extra kosten uit te voeren?