Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
laraboe - 07-10-2014 20:15:56
Huishouden & Energie

Seats and sofas

Op 3 april 2014 heb ik een bank bij seats and sofas gekocht. helaas is deze nog steeds niet volledig geleverd. ik heb de bank 2 keer terug gestuurd omdat er, de eerste keer de kleuren waren verwisseld en de tweede keer omdat er een onderdeel gebroken was. nu blijkt de bank voor de derde keer terug gestuurd te zijn naar de leverancier omdat er weer beschadigingen waren deze heb ik alleen nog nooit gezien.

op de koopovereenkomst geven zij aan dat de uiterlijke leverweek week 37-2014 is. deze is helaas al ruim overschreden . ik heb al regelmatig contact gehad over wanneer de bank zou komen. helaas wordt er steeds geen duidelijk antwoord gegeven. in de algemene voorwaarden hebben zij staan dat als ze na de uiterste lever week de bank nog steeds niet geleverd hebben, je de koopovereenkomst eenzijdig kan ontbinden.
ik heb daarom ook een brief gestuurd met daarin de klacht en dat ik de koopovereenkomst wil ontbinden.
seats and sofas geeft nu aan dat wat in de algemene voorwaarden staat hier niet voor geldt. ook hebben we de klanten serves van seats and sofas te pakken proberen te krijgen maar helaas was dit zonder succes.

ook hebben we de consumentenbond om hulp gevraagd maar omdat seats and sofas nergens bij zit aangesloten kunnen we niet beginnen geven ze daar aan.

de grote vraag is nu wat kunnen we nog verder doen?