Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
destriene - 07-10-2014 22:26:43
Computers & Telefonie

tegengevallen samsung apparatuur

Ik heb een galaxy s3 een g tab 3 en een samsung 55f8000 tv en alle drie vallen ontzettend tegen
de telefoon werkte eerder perfect op wifi , via een sitecom router met ziggi alles in 1 plus , daarom heb ik voor de samsung tv gekozen met de tablet kado ipv 250 euro korting eerst werkte de sgs3 gelijk met de andere twee apparaten , op de wifi thuis maar sinds kort kan ik in huis nog wel op wifi met de tab en tv ,maar niet meer met de telefoon
hij is al opgestuutd ter reparatie , maar die vonden geen defect en ik kreeg de raad om de router anders in te stellen , maar ik ben bang dat als ik dat doe de tv en/of de tablet niet meer op wifi kunnen
de tablet is een 5210 en kado bij de tv dus mocht ik wel verwachten de tablet samen met de tv werkte maar de tablet kan niet draadloos met de tv worden verbonden
ik was vorig jaar lid van film1 en had de app van film 1 go (die dus niet op mijn tv werkte ) nu heb ik me weer aangemeld voor film 1 via ziggo maar er was een update voor de app en moest de oude eerst verwijderen , maar nu vind ik in de google store of galaxy apps geen film 1 go app en toen ik er via googlen wel een app vond was deze ineens niet meer compatibel met mijn apparaat , bij ziggo weten ze niet hoe dat kan en moet wel aan de tablet liggen
ik heb over al de problemen van samsung al met hun contact gehad ,voor de tv en de tab en de phone en altijd met een andere specialist maar ik heb nog met niemand gesproken of gechat of gemailt die er ook maar iets zinnig over gezegt heeft behalve de logiesche oplossingen die ik zelf al had bedacht
misschien weet iemand bij kassa wat ik nog meer kan doen , of waar ik nu nog terrecht kan
het zal toch niet zo zijn dat ik met een telefoon zit , waar ik 2 jaar geleden 600 euro voor heb betaald en er nu alleen mee kan telefoneren