Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

an
anna84 - 08-10-2014 11:26:30
Huishouden & Energie

Geschil met winkelier, tips welkom!

Hallo allemaal,

ik zou hier graag mijn vraag kwijt willen en zou graag tips ontvangen.
een korte tijd geleden heb ik bij een groothandel waterdichte paardendekens besteld, voor een flink bedrag, de dekens waren van een nieuwe collectie en net uit op de markt, ook van een gerenommeerd merk.
de dekens keurig ontvangen en betaald, maar na de eerste dag haalde ik al een paard op stal met een heel klein gaatje achterin de deken, op mij de indruk dat dit een klein foutje was in de deken contact opgenomen met de groothandel en de maker/ leverancier van de dekens, ik kreeg van de groothandel te horen dat ze nog nooit klachten hadden over deze dekens, nee logisch want ze waren nog maar net uit op de markt en ik moest maar een foto mailen.maarja ik zit zonder een deken nu voor dat paard aangezien deze al defect was.
de volgende dag tref ik de 2e deken aan en het had een beetje geregend die dag waar de dekens volgens de beschrijving tegen kunnen(waterdicht) en helaas de deken was nat aan de binnenkant en het paard hellemaal koud van de deken die niet waterdicht bleek te zijn, direct de telefoon gepakt en aangegeven dat dit de 2e deken in 2 dagen tijd is en dat ik er klaar mee ben, de mevrouw zei dat ze het maar raar vond en of het geen zweet was van het paard zelf, nou de regendruppels waren duidelijk te zien en ze gaf ook aan dat ze nooit klachten kregen en ik maar weer een foto moest mailen...op dat moment kreeg ik ook te horen dat de 1e deken niet onder de garantie valt want het paard zal de deken zelf wel kapot hebben gemaakt...bijzonder want het scheurtje zit op een plaats waar het dier niet bij kan komen...weer een foto gemaild en ook direct aangegeven dat ik niet akkoord ga met hun manier van service verlenen en dat ik met spoed wil horen wat het verdere verloop is, ook heb ik aangegeven dat ik het vertrouwen in dit merk en type deken kwijt ben en dat ik ze alle 4 terug wil sturen en ik een vervangend product of mijn geld terug wil.tot op heden geen reactie meer ontvangen, telefonisch contact helpt niet en ik wil nu graag weten wat mijn rechten zijn, ik heb enorm veel geld betaald voor een nieuw product wat blijkbaar waardeloos is, de leverancier zegt los het maar op met de groothandel waardoor ik dus niks verder kom.iemand tips?